Härlig familjefredag

Idag har min söta, rara och Älskade Mr Right varit ledig! Härligt!!! Synd bara att jag inte är riktigt pigg. Känner mig dålig, men har ingen feber i alla fall. Däremot har kroppen strejkat ett par dagar, sovit nada hela vecka och det börjar väl ta ut sin rätt... Men det är bara att bita ihop. Inte lätt, men det går.

Idag åkte vi därför till Leklandet i Upplands-Väsby. Stort och riktigt bra. Paradiset för barn. Moa och Hugo lekte och racade omkring hela tiden. Sedan blev det handling och nu ska jag fixa en Ceasar-sallad. Hur gott som helst och sedan blir det kanske lite lätt skvalp i vattnet. Ingen träning för min del, men man kan köra lite skovel och träffa kompisarna.

Imorgon är det skolbänken HELA dagen, psykologi, blir säkert hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0