Påskhelgen

Åhhh, påsken har varit underbar. Träffat en massa trevliga vänner och familj. Underbart väder med sol och värme, vilket verkligen gillas!!! Är egentligen inget fan av påsken alls, men det underbara vädret bidrog till att jag kanske är lite mer positiv till att äta påskägg även nästa år...

Moa hade "fröknar" i ansiktet...



Hugo har tillbringat en hel del tid vif matbordet (alltså allt i sin ordning)

 

Själv har jag tillbringat mesta tiden så här:

... och i bassängen då. Men har fått riktigt mycket läst i psykologiboken, ätit många bullat och druckit många koppar kaffe!!!

 

Vi har haft en hel del vänner här och vi har grillat och njutit av både god mat och god efterrätt. Kan rekommendera denna, gjorde mangomousse med färsk passionsfrukt på igår, underbart gott!

Drog iväg till min underbara vän för att äta god mat och bara vara. Görs gärna om om jag säger så

Tänk att tiden bara springer iväg när man har kul och en massa att prata om. Och förvånansvärt mycket vin saknades i dunken dagen efter, men det var så gott med grillat och rosevin!!!

 

Tänk att en hel sommar nu ligger framför med mycket mer av denna vara! NICE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0