Tack tack

Idag träffade jag mina underbara vänner och deras goa små killar! 3 små ettåringar som lullade omkring, så sött. Och Moa förstås:-). Tack för lunchen, ledsen att jag knappt fick ner någonting, men den lilla skvätt glass (ej laktosfri) som jag råkade få i mig igår satte sina spår, shit vilken spynatt... Men nu så börjar jag känna mig som människa igen.

Efter vi varit där åkte vi hem och mös medan Hugo sov (dock endast en timma idag, lite konstigt, men antar att han var för speedad eller något...). Jag och Moa drog på oss bikini och låg och snackade på altanen, goa lilla flicka:-) Jag behövde garanterat ta det lugnt för att inte kräkas kan jag lova. Sedan blev det full rulle när Hugo vaknade. Herregud, jag får spader. Så imorgon har jag bestämt mig för att inte plocka upp en pinal inna Mr Right kliver innanför dörren, ska bli intressant att se hur det kommer se ut här då...

För övrigt hittade jag Hugo så här idag

Så nu har jag bestämt att det blir barnsäkrade lådor och skåp i HELA huset för jag pallar inte att hela tiden plocka upp, stänga, säga ajajajaj, ta bort honom osv. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0