Testserie

Idag kom den, dags för en ny testserie. Det var länge sedan vi körde det, och för er som är inbitna simmare vet att det är jobbigt att köra alla typer av tester. Man vill ju bara så gärna köra snabbare än sist... Visa att träningen ger resultat.

Testserien
4*100
2*200
1*400
2*200
4*100

vila 10 sek rakt av.

Jag tog i, det kan jag lova. Som jag vet inte vad. Det kändes sjukt bra, hittat tillbaka till flytet som fanns vid SM, men som liksom varit borta ett tag. Mitt ansikte har en tendens att skifta i rött vid träning, men idag var det nog vinrött med inslag av typ blå läppar... Skämt å sido, men som sagt, jag tog i. Tyvärr hade ingen satt på klockan så jag har ingen aning om det gick fortare. Men jag tror det, med tanke på de snitt tider jag låg på.

Passet blev på nästan 5000 meter, bra för att vara 1 1/2 timme!

Nu ska jag käka, sedan ta tag i bokföring för att till sist plugga framför Big Brother...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0