Nysimmad

Drog iväg direkt efter att jag lämnat Hugo till utomhus badet och simmade 4000 meter. Var bra trött innan, men nu känns kropp och knopp bra! Hittade på en ganska rolig huvudserie

16*25 medley, bra fart men behålla tekniken
300 frisim
12*25 medley, bra fart men behålla tekniken
300 frisim
8*25 medley, bra fart men behålla tekniken
300 frisim
4*25 medley, bra fart men behålla tekniken

en massa arm och skovel

Nu är det lunchtime från pluggandet, men har snart en diskussion via lärplattformen. Känns bra, eftersom läraren hade kommenterat mitt inlägg igår med ord som mycket bra, djupt tänkt och bra reflektioner! Trodde jag var fel ute eftersom det mest kändes som flum och sidhänvisningar! Nu ska jag putsa på uppgiften som ska vara inne på tisdag, jobbar då, så tänkte skicka in den efter diskussionen idag. Skönt att få det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0