Äntligen

Skönt, äntligen känne rjag mig frisk!!! Hesheten består, men annars är det tipp topp. Härligt!

Besökte läkaren för ryggen igår, vilket gick himlans bra. Har inte haft jätteont sista tiden, men känner av det till och från och i vissa lägen gör det bara så sjukt ont, eller om jag drycker där eller drar skinnet. Hur som helst så var det en underbar läkare som visste vad han sysslade med (tack och lov för det). Det visade sig att röntgenbilderna inte var helt fullständiga, fattades ca 5%... (Säger inte mig så mycket) men att det varit en stooooooor inflammation i mjukdelarna kring kota 12. Vilket de tydligen borde kunnat ha sett. Och det innebar även att rygglyft eller styrkeövningar med ryggen inte var bra för läkningen. Alltså precis tvärtom mot vad sjukgymnasten sa... Ja ja, hur som så trodde han att det kommer klinga av helt och att det inte var något farligt.
Hade helt enkelt en stark och frisk rygg, även om den fortfarande gör ont.



Masade mig hem och skrev uppsats i sammanlagt nio timmar igår. Lite i natt och lite nu. Och den är klar!!! Har lämnat in den, och kanske kan man våga lämna tillbaka de 14 böcker som jag använt mig av. Skulle verkligen utgöra plats i hyllan i alla fall. Men, vågar inte riktigt, vill gärna ha den bedömd först om jag måste göra om eller ändra. Vill inte skirva en ny tack, så snälla håll tummarna för att den blir godkänd... Även om det varit kul så orkar jag inte med mer metoder och teorier just nu. Inte heller analyser och skit. Det får vänta till våren hoppas jag.

Nu ska jag ta tag i nästa kurs och städa lite här hemma. Bombnedslag kan jag lova och jag antar att dte främst är jag och Hugo som är boven i dramat. Han står för kladdet och jag har stått för alla utspridda böcker och papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0