Gahhh

Färdigtränad och en söndersparkad arm... F*ck! Överarmen är knallröd, stor (jippie, musklerna växer) och ömmar något förskräckligt. Där får man för att man simmar ordentligt och tar i... Vi körde en sjukt rolig serie faktiskt och skulle simma om en kille som jag ansåg simmade för sakta för att jag skulle trivas i hans kölvatten. Dpck låg han mitt i banan och en annan skulle precis vända och jag fick den briljanta ideén NOT att simma om på insidan... Tyvärr så såg han att den andra killen vände och fick för sig att dra åt höger och vips så träffade hans bröstbentag rakt på min vänstra överarm. Tårarna fullkomligt översvämmade mina glasögon. Satan i gatan vad ont det gjorde. Man kan ju säga att passet gick vidare utan större engagemang från mig...

Så det som kändes så bra fick ett inte allt för roligt slut. Gör sjukt ont, hoppas attd et inte är någon spricka, antar att den kommer anta en fin lila/blå färg snart.

Kanske dags för "dagens pass" då:

12*25 fart 1-4 st 30

10*50 fenor teknik

12 ( fj/ry/br+50 fritt)

8*150 frisim, st 2.15

Riktigt roligt pass.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Meeen Åhhh, vilket otur. Så typiskt när Du redan har så ONT! Krya på dig!

Kram

2011-12-20 @ 06:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0