Sjuk

FXN. Har inte tid och vill inte. Kände känslan komma smygande igår, ville inte riktigt ta in det, men faktum är att jag nu sitter här med feber och halsont. Skit. Dagen skulle spenderas med plugg och sedan 60 års fest, men nu har de andra åkt och jag sitter under en filt i soffan med Hugo. Han fick stanna hemma med mig så kan Moa och Mr Right förlusta sig själva... Så tråkigt. Åhhh, vill med. Men samtidigt vill jag inte smitta de andra, jag vill bli frisk snabbast möjligt (helst igår). Skit vad besviken jag är. Jag byter alltså en trevlig kväll med god mat och roligt sällskap till en kväll med feber, frossa, svettningar och filtar och inte tillstymmelse till mat här hemma... Gah.

Grattis på 60-årsdagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0