Skridskor



Igår masade jag mig upp till IP för att åka lite skridskor med Moa. Hon tog med en kompis och jag fick en upplevelse... Tänk att jag för si så där 20 år sedan åkte konståkning... I den äckligt kalla och kyliga ishallen... Det värsta jag vet är att vara ute när det är kallt. Ja, jag vet, kläder, men det hjälper int eom man har Fibromyalgi. Men vad gör man inte för sina barn... Hade sjukt ont i kroppen efter det, tur att det blev lite simträning, men frös och hade värk så Mr Right hittade mig sittandes i bastun medan jag borstade tänderna...

Ja ja, hur som helst så var Moa superduktig. Mycket duktigare än vad jag trodde. Och faktiskt tyckte jag att det var kul. Men som sagt inget jag gör frivilligt. Idag åker de med skolan hela dagen. Stackarna... Men det gäller att hålla masken och inte överföra sin egen åsikt och känsla inför det där. Masäck skulle med. Oj, hon kommer bli mätt kan jag lova. Antar att det var mysigt att vara med och fixa inför sin allra första riktiga skolutflykt. Min lilla plutt.

Tack för at jag slipper vara där idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0