Dagens pass!

Det var ett tag sedan, har mått alldeles för dåligt för att kunna simma ett pass så seriöst som jag själv vill, därför har jag inte ens brytt mig om att lägga ut dem. Dock har det väl blivit i alla fall 3-4 per vecka. Idag kändes det ganska OK, jag kunde ta i utan att stoppas av mjölksyra efter 10 meter. Vi körde ett ganska långt pass, 5000 väl simmade metrar som bestod av

3 (4*50 + 2*100 + 200 +2*100 + 4*50) frisim, fenor, arm

2 (4*25 + 2*50 + 100 + 2*50 + 4*25) ben, fenben

Det var i alla fall väldigt roligt att känna att jag flöt och inte sjönk idag!

Sjukt hungrrig efter träningen, men det fanns ingen mat kvar till mig så jag har ätit konstant sedan halv åtta: macka, sallad med ost, fetaost, oliver, paprika, tomat, groddar... godis, chips och dipp, morot och lite annat smått jag hittade i skåpet. Nu ska det avslutas med lite värktabletter och ett stort glas kallt vatten!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Det är webbdesign jag ska läsa :)

2011-02-10 @ 06:27:55
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0