Dagis

Tack för att ni kan vara lite flexibla!

Det har inte varit så tillmötesgående om man vill ändra tider då man är mamamledig. Frågade i höstas om det gick att rucka lite hit och dit, eftersom jag VARJE dag har fått väcka Hugo / försöka hålla honom vaken för att hämta Moa. Men det har varit fast 9-14. Punkt. Nu förklarade jag så gott jag kunde att han kanske har ändrat lite rutiner och sover han bara en gång är det ganska skönt om han får sova klart. Och ja, det verkar som det gick vägen , att jag får hämta henne lite senare de dagar som det behövs och kan således hämta henne tidigare någon annan dag (vilket jag gör ganska ofta). Dessutom så var de väldigt tillmötesgående att jag fick ha henne där nästa vecka under tentan...

TACK!!!!



För övrigt så har min lilla dam väldigt mycket funderingar kring sin skolstart nu. Igår pratade hon länge om var jag trodde hon skulle få sitta i skolan... Vilka kompisar hon skulle få, vem hon skulle leka med, vad man lär sig och att hon ville ha en RIKTIG skolväska...

Sötaste Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0