En riktigt härlig fredag!

En underbar fredag så här långt, och jag tror inte att dagen kommer sluta sämre än den börjat, för det väntas mysig och god middag med wook och sedan lite lektid innan jag drar till badhuset för kvällens pass och sedan lite soffhäng innan badhuset och jobb kallar imorgon.

Började dagen med äggfrukost, tyvärr blev de alldeles för lösa för min smak, men det var ju kul att Mr Right var ledig idag så vi kunde har dagen tillsammans! Efter frukost och myspyssel inne stack jag ut precis här uranför för att åka skidor. Staka... Skulle inte tro det. Skitjobbigt och pudersnö över HELA spåret bidrog till attd et var riktigt tugnt... Efter det åkte jag lite med Moa, hon är sjukt duktig måste jag säga. Efter en och en halv timma var hon helt slut, jag med.

Lunch och sedan in till "stan" för att fixa lite ärenden tillsammans med Moa. Hittade så söta kläder till Hugo och Moa var nöjd med alla hårspännen!

Fika och nu blir det lite plugg innan middagsbestyren tar över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0