Finbesök!

Ikväll kommer Moas söta kompis hit och ska sova över. Mysigt! Imorgon bär det av till huvudstaden för lite aktivitet. Ska bli riktigt kul och jag slipper tänka på värken som inte är nådig just nu.

Det har varit ganska illa, inte ens kunnat ta mig upp ur sängen för att träna, även fast att jag vet att det blir bättre av att träna. Då är det illa kan jag lova! Men jag hoppas att det inte syns alltför väl utanpå, jag hade sett ut som ett levande spöke då, men i och för sig är det nog inte så långt kvar tills jag gör det, med tanke på att jag inte sovit speciellt mycket senaste tre veckorna. Oftast blir det ca 40 minuter per natt (ja, det är sant), tillslut är man så trött och slut att man sover av utmattning i ca fem timmar. Men fatta vad skönt att en ENDA morgon vakna och känna sig utsövd och pigg och inte ha ont...

Det skulle vara riktig lyx det, och egentligen allt jag begär. Tyvärr kommer jag inte få det just nu, mycket går att köpa, men inte just detta. Åhh jag skulle lugnt kunna lägga alla mina dyrt förvärvade pengar på att få sova ordentligt. Men min tid kommer nog, och kom ihåg, hoppet är det sista som överger en. Och hoppet har jag hela min önskan till, varje kväll och eftersom det ännu inte infunnit sig borde det väl vara min tur snart:-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag skulle också betala DYRT för god sömn!

Jag hoppas att John Blund hittar hem till dig SNART!

KRAM ♥

2011-02-07 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0