Full rulle, eller rulle som är full...!?

Idag är första dagen på lääääänge som jag känner mig lite starkare. Så skönt! Kroppen mår faktiskt lite lite bättre, huvudet likaså och jag har sovit nästan fem timmar i sträck i natt. Rena rama lyxen och det gjorde ingenting att jag vaknade strax innan fem av värk och strax därefter fick ta hand om Hugo som hostade och skrek. Det var helt ok. Jag var pigg!!! Somnade dock om sedan och vaknade typ halv åtta och var dödstrött... Men blev pigg ganska fort.

Idag har vi hunnit med en massa, pluggat, bakat, tränat, fixat lunch, mellis (snart middag) lekt och duschat! Härligt! Ska jag erkänna så börjar jag dock bli ganska trött nu, jag har inte hunnit sova i kapp all min missade sömn än, men det känns som att det går åty rätt håll. Hugo mår bättre, Moa likaså, hoppas att kroppen kan hållas på denna nivå också, då är jag nöjd, mer behövs inte.

Nu blir det middagslagning, fisk och potatis! Gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0