Idag då!?

Från att solen sken från en klarblå himmel igår så har allt vänts till dystert mulet väder... Snön smälter fort, men vad jag förstod så skulle det snöa imorgon!? Kanske kan bli vår och SOMMAR nu?

Jag har lagt Hugo och ska ta tag i lite plugg. Psykologi och sociala teorier med lite familjerätt... Känns alldeles lagom just nu:-) Skickade in en uppgift igår, och hoppas att jag inte behöver komplettera den.

Är lite smått nervig för den stora Psykologitentan i slutet av mars. Nu har man vant sig vid hemtentor men helt plötsligt blir det en salstenta, men om jag gissar rätt så har det att göra med att man ska förstå och kunna alla grundläggande begrepp och funktioner innan man går vidare med alla andra delar. Läskigt i alla fall!

Sedan blir det kaffe (helt sjukt, men jag brukar sätta ett mål (som den tävlingsmänniska jag är) att läsa si och så många sidor innan jag får kaffepaus, sedan ökas det tills jag har ätit en MASSA bullar och magen är proppmätt...) och hämta Moa från dagis. Kanske tar vi en sväng till badhuset!? För jag var ju inte där för mer än 14 timmar sedan!?

Ja ja. Nu måste jag i alla fall sätta fart!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0