Smygande

Idag passade jag på att träna lite här hemma när Hugo sov. Fanns ingen möjlighet att dra till badhuset idag, men det var ganska skönt att slippa... Körde i alla fall samma styrketräningspass som jag körde stenhårt för ca 1 månad sedan. Har senaste tiden åkt skidor ute i det härliga vädret istället för att pressa inne... Men gud så fort musklerna ballar ur... Tyckte det gick väldigt lätt att köra det passet då, för en månad sedan. Ingen träningsvärk eller någonting. Men nu, jisses. det VAR jobbigt då jag körde det, men nu känner jag träningsvärken komma smygande i både armar, mage och axlar... Fast ärligt talat gillar jag den känslan. Och den värken är grymt skön, det är inte den andra kan jag lova. Så jag tänker passa på att njuta av denna typ av värk så länge jag kan, innan den andra tar övertaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0