Tentan inskickad!

Så jäkla skönt!!! Nu är den klar, kanske inte gjort mitt livs prestation, men hoppas att den ska vara godkänd, kräver inte mer än det. Frågan är om jag har skrivit på ett sådant sätt att den uppnår rätt poäng... Vi får väl se, just nu känns det inte som jag kan åstadkomma ett bättre resultat och jag vill inte heller låta den ligga och känna mig bunden till den. Nu kan jag ge Hugo all tid han behöver (det gör jag annars med, men då finns ständigt ångesten över att skicka in tentan...). Nu har jag till och med TID TILL ATT VARA PÅ SJUKHUSET LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!

Nu startar nästa kurs, så det kan vara bra att införskaffa de böcker som behövs. Psykologi. Så nu blir det psykologi * 2. Bra, de kompletterar varandra och underlättar för hoppningsvis inför nästa tenta!

Nu blir det kaffe och kanske bullbak i eftermiddag med Moa! Juste, träning med, men vet inte om jag har någonting att göra där med min trötthet... Sova kanske... Nej nej, för i natt sov jag relativt bra! Tröttheten dränkte mig med välbehövlig sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0