Torsdag, redan...

Veckorna verkligen susar förbi... Snart fredag, sedan väntar en jobblördag igen, kul! Moa ska simtävla på söndag, herregud, hon vet vad hon vill, och jag tycker ju i och för sig att det är väldigt roligt:-) Hur som helst så ko hon hem och talade om att hon ska simma 25 meter ryggsim och 25 meter frisim... Grejen är att hon inte ens når upp till stången i startpallen för en ryggstart... Ha ha, men vi får väl hjälpa till. Själva starten sedan är ganska bra och hon talade minsann om för Mr Right hur man gjorde och hur viktigt det var att göra streamline...

Idag blir det en sväng till mamma och pappa, myyyys. Fika och bara umgås lite. Annars känns mitt liv ganska händelselöst just nu... Ta hand om sjuka barn tar en aaaaning på krafterna, sömnen blir ännu sämre än vanligt och det är ju bara alldeles för mysigt att ha dessa små i mitt liv, så jag klagar inte!!! Hur som, Hugo var bra risig i natt, trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att ta en sväng till sjukhuset, men det behövdes inte, vilket var skönt. Tycker att han är bra mycket piggare idag.

Nu kaffe och gårdagens bakta bullar tillsammans med boken Utvecklingspsykologiska teorier...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0