Typ, död!

Godmorgon på er! Hoppas att ni sovit gott det har inte jag. Hur som helst så står jag redo inför ännu en vecka som jag verkligen hoppas ska bli bättre än den gångna. Varit vaken i stort sett nätterna igenom. Inte på grund av värk, eller jo, det med, men inte huvudsakligen. Utan har suttit med Hugo i knät många många timmar för att hans andning varit så knasig. I natt sov han i alla fall i liggandes ställning igen, även om han vaknade och hostade bra många gånger.

 

Sömn är just nu en vara jag är i stort behov av... Krävs nog en hel livstid för att ta igen detta.

 

Men vad göra, det är bara att bita ihop, när barnen är utflugna lär man sakna de där "mysiga" stunderna när man bara kunde gosa och snusa på dem... Tyvärr är dagarna ganska kinkiga här just nu på grund av hans störda sömn. Värken är som ett band på mig men va fan, jag lever och har en underbar familj!!! Tyvärr på bekostnad av andra saker, som just nu får skjutas upp. men så är det här i livet ibland.

Jag tar i alla fall tag i dagen i hopp om att den ska bli BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0