2010 har blivit 2011

... och jag hoppas vid min gud att han gett mig nyårslöftet att min kropp ska få skonas från värken... Annars hoppas jag att 2011 blir lika bra som 2010!!!

Hade en underbar kväll med mina vänner igår. Jättegod mat som man kunde äta hur mycket som helst av!!!

 

Gillar min blåa klänning skarpt!!!

 

 

Många goda snittar fanns det att smaka på!

 

 

Förrätt bestående av "ruccolapesto/sås" på brödbit, Öjebytoast och Bruschetta som serverades tillsammans med nubbe! Gott! Supergott!!!

 

 

Varmrätt bestående av oxfilé, potatiskaka, varma fikon med peccoriniröra, rödvinssås och en lyxig sallad!

Efterrätt fick bli en pamiklösning då efterrättsgörarna tyvärr inte kunde koma. Synd och tråkigt, men vi njöt av hemmagjord glass med nutella och noblesse!!!

 

Moa myser med munnen full av noblesse hos mig! Vi sov alla till elva idag, herregud, vet inte när jag gjorde det senast. Annars har vi inte gjort så mycket idag, hämtat Hugo hos mormor och morfar. Han hade skött sig exemplariskt och sovit hela natten så de också fick njuta lite av sista dagen det gångna året!!!

 

Raketerna syns inte på grund av det kraftiga, och vackra, snöfallet som var vid tolvslaget!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0