Myssöndag hemma!

Härligt!!! Äntligen är vi hemma och lediga tillsammans! Inte så ofta, men gud så skönt det känns idag! Vi har bjudit in grannskapet till samma lilla grilldag som vi hade förra året. Ska grilla lite korv och så har Mr Right dragit ett spår så det blir åka skidor av för de som vill! Två sockerkakor står i ugnen som blir till kaffet.

 

Doftar redan underbart här hemma. Tyvärr hade jag inget vaniljsocker så det fick bli lite improvisation. Den ena blir med lime och vitchoklad och den andra klickade jag i lite nutella som var kvar sedan nyårsglassen. Hmmm, får väl se hur detta blir, det återstår att se. Ni som känner mig vet ju att jag gillar att hitta på lite egna och nya recept. Resultatet kommer senare!

 

Annars ska jag försöka plugga lite, tentan närmar sig, och sedan blir det simträning ikväll. Ska bli kul.

 

Kroppen värker och varsvullen som 17 i morse. Kunde inte dra i ringarna ens. Lite tabletter så är jag i alla fall på benen!

 

Ha en underbar dag så länge!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0