Pain

Idag har inte varit någon vidare rolig dag för min kropp. Hade jag inte haft en vän på besök och lite fika hade jag förmodligen gått av av värk. När hon stängde dörren var det inte långt till tårarna. Ibland kämpar jag verkligen med mig själv för att hålla uppe "fasaden" om att jag mår bra.

Med viljans kraft och lek med barnen fick jag fram mat på bordet och dem i säng. Hade helst av allt lagt mig under täcket och aldrig vaknat mer, men tog tag i saken och ställde mig på räddaren i nöden, min crosstrainer. Efter exakt 26 minuter kom jag på mig själv med att känna efter och kände ingen värk...! Så härligt så jag tror inte ni förstår. Nu sitter jag här, nytränad, ätit en massa frukt, Idrottsgalan på Tv och väntar på att hoppa in i duschen. Och mår sååååå mycket bättre!

Som sagt, duschen, sedan oboy och macka med Mr Right som kommer hem från ett möte snart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0