Redan måndag - igen!

Helgen rent av swischade förbi i ett naffs, och vips så var det vardag igen. OK, som Mr Right sa, "dina dagar ser väl likadana ut ändå, vara sig dte är helg eller inte"... Ja, i och för sig, men det KÄNNS annorlunda då det är helg. Hugo den lilla busen har fått för sig att sova lääääänge varenda vardag, men av någon anledb´ning så vaknar han redan strax efter sju på helgerna... Urk. Idag fick vi väcka honom klockan åtta för att hinna lämna Moa i tid. Konstigt det där, men det slår liksom aldrig fel.

Vad dagen bjuder på idag är just nu kaffe och bulle under tiden som Hugo sover tillsammans med min tjocka bok... Sedan bär det av till Öppna Förskolan för att rasta av Hugo innan vi hämtar Moa. Vad eftermiddagen bjuder på vet jag ännu inte, vädret är trist och min kropp klarar inte av att vistas ute just nu så jag antar att det blir lite mys med Moa inne.

Alltså en ganska ordinär dag som inte bjuder på alldeles för mycket upplevelser, snarare blir den alldeles lagom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0