Redan skinande rent!

Japp, tro det eller ej, men det är redan ett totalt rent och skinande hus jag befinner mig i nu! Så jäkla skönt! Passade på att köra ett riktigt städrace innan jag lade Hugo eftersom jag blev utbjuden på fika:-) inann jag ska hämta Moa. Så jag försökte helt enkelt att hålla tussen vaken extra länge. Inte lätt. Han är verkligen beroende av sin sömn. Men i alla fall perfekt att ha städat så att jag kan softa lite nu. Ännu lite tidigt för kaffe för min del, men snart kommer väl suget krypande.

Fattas nu bara att fixa iordning tuplanerna som ska ställas fram på bordet. Det piffar lite extra!

Badrumsmattorna i tvättmaskinen är snart klara, ska torka och läggas på golvet. Vita såklart!

Naglarna målade och fixade med den vita lilla pennan! Känns lite lyxigt:-)

Som sagt, och som ni vet, gillar starkt att ha ordning och reda runt mig och gärna att allt är rent!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0