Tisdag

Efter en natt av pina så tar jag nu itu med nya tag idag! Har precis varit på Kyrkans Barntimmar med Moa, vilket hon verkligen gillar. Och det lustiga är att alla tror att det är väldigt religiöst och kyrkligt, men icke. OK, de får lära sig Fader vår, Trggare osv men det är ju bara bra, lite allmänbildning liksom om vad Adam och Eva är... Så nu kan hon berätta för mig allt jag glömt...

Annars gör de en massa roliga saker; leker, syr, målar, pysslar, skriver och ja väldigt bra och pedagogiska saker som det läggs betydligt mer pengar på än vad det gör på förskoleaktiviteterna där. Mer genomtänkt alltså, vilket är bra!

Har stoppat Hugo i sängen och hoppas att han kan sova en stund. Måste hitta på lite att göra, kan inte sitta still här, även om jag behöver plugga, men det går ändå inte då Moa är hemma. Inte så kul för henne.

Kanske blir det badhuset efter lunch eller ett besök hos min älskade mamma och pappa. Börjar rycka lite i min längtan efetr mina föräldrar. Jag veeeeet, jag är "gammal" har egna barn, men vaddå, jag kan väl också sakna mina päron då jag inte sett dem på fem dagar:-)

En sak är i alal fall säker, ska ladda kamerabatteriet, det har varit slut bra länge vilket resulterar i att inga bilder blir tagna.

Ha en underbar dag alla glada!


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Hej hej, vilken fin header<3

btw: Ska vi följa varandra via bloglovin ( Om vi inte har gjort det) ? <3 ^.^



Vad gör du just nu då?

2011-01-18 @ 11:55:50
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-18 @ 21:09:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0