TRÖTT

Dagen avklarad och likaså tentan och simpasset!

Det blev ett syrapass idag och alla ni som är inbitna simmare vet att det är det värsta som finns. Man tar heeelt slut. Och jag menar verkligen helt slut. Först känns det lätt, efter första och andra, men sedan ok, kanske lite tugnt. Sedan är det som att simma rakt in i en vägg som man bara skjuter framför sig för att komma i mål... Bra liknelse... Syran bokstavligt sprutar ur öronen. Men det är bra träning.

Hur min kropp mår just nu, ganska ok, men jag vet at jag får lida imorgon. Idag gör det ingenting, för det var så kul! En annan typ av träning där man pushar varandra till att ta i.

Simmade

Eget tävlingsinsim

8*50 fjäril/frisim MAX med start uppifrån.

50+100+150+200+200+150+100+50 arm

bad och lite ben var också med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0