Fjärilshuset






Spenderade gårdagen med mina underbara vänner och alla barn i Hagaparken med Fjärilshuset och picknick inna vi drog vidare till Skytteholm för lite sol och bad för barnen! En underbar dag som borde göras oftare!

Dock kunde jag inte skriva igår då jag råkade ut för en liten olycka genom att min lilla Huligan Hugo petade ett finger rakt in i mitt öga i tisdags. Det tog 40 minuter innan jag ens kunde se NÅGONTING. När Mr Right kom hem låg jag bara och skrek av smärta, i flera timmar. Ringde sjukvårdsupplysningen minst fyra gånger och frågade om det verkligen skulle göra sååååå ont. Tydligen gör det det om man får ett sår på hornhinnan och ögat är väldigt känsligt. (jo tack, jag vet...). Ögat läker bäst av sig själv vid sådana skador efter ca tre dygn. och så rätt de hade. Idag, två dygn efteråt gör det fortfarande ont, men jag känner hela tiden att det blir bättre och bättre. Tack gode gud för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0