Tack!

Tack mina underbara vänner för en underbart trevlig kväll igår! Tyvärr invaderade flygmyrorna oss och idag hörde jag att de endast flyger en dag, så jag antar att det måste varit igår då... Det var strålande kul att träffa er alla och mycket mysigt att bara sitta och prata!

Lite trött i huvudet var jag nog imorse, men jag lovar att jag ganska raskt piggnade till efter att ha hoppat i gyttjepölen medans regnet strilade ner... En aning kall efter nästan två timmar i vattnet var det skönt med en varm dusch och en varm bastu! Efter det blev det en god kopp kaffe och sedan drog jag och Moa till utomhusbadet (!?) för ett träningspass. Lite folk och varmt och skönt i vattnet gjorde att det var riktigt mysigt! Moa simmade iväg, och tillslut hade hon simmat 200 meter! Riktigt riktigt bra. Mös en stund i bastun innan vi styrde kosan hemåt för att börja fixa mat tills brorsan och hans gravida sambo dök upp. Mysmiddag med fika efter och en hel del bus med barnen som nu slocknat alldeles utmattade...

Imorgon ska det badas med kläder och flytväst, ett bra brejk i bentagsövandet. Men riktigt bra resultat av endast en veckas simskola, mer än hälften simmar riktigt ok nu!!! Tror att i alla fall tre till kommer lära sig, de andra lär sig att våga flyta och doppa huvudet. Stora framsteg för den som inte ens vågar gå i första dagen!

Får se vad dagen annars bjuder på imorgon, Lådbilslandet står som en punkt, beror på vädret, sedan blir det middag och mys med underbara vänner! En mycket bra fredag med andra ord och uppladdning inför jobb på lördag!

Nu ska jag ta kväll, är dödstrött efter en vecka med värk och en massa roliga middagar kvällstid. Så nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0