Annars då!?

Har tillbringat dagen med att sola och bada och jaga Hugo mdans Moa hittade en kompis och hade nätt och jämt tid att ens äta en macka. Tackade till och med nej till en glass för att hinna leka så länge som möjligt... Herre säger jag. Fick i alla fall i henne en macka, men det var knappt och hon åt den typ i ett språng. Tror dock att hon hade riktigt roligt.

Jag är trött. Riktigt trött, så ska ta och krypa ner i sängen snart. Imorgon bär det av till en vän, ska bli trevligt och sedan en annan på efetrmiddagen och tänkte väl få Hugo att sova i sin säng mitt på dagen eftersom han sover bäst där och ibland behöver man faktiskt låte dem göra det. Så så får det bli. Som en siesta mitt på da´n...



Mannen som ÄÄÄÄlskar sin säng!


Kommentarer
Postat av: Ninna

Hej Joseharaton :-) hittade din blogg när jag sökte efter simpass. jag har kommit igång lite smått att simma igen efter varit totalsänkt av värk i 8 år typ; inget hjälpte o ingen vettig diagnos. Det var 1 1/2 år sedan. Nu är jag FRI från värk tack vare christina andersson, en kvinna i Halmstad (tänkte tipsa dig eftersom jag såg du ska simma nu på SM ;-)) Hon gör hårmineralanalyser, kollar hur det står till med mineraler o sånt i kroppen och rekommenderar naturliga kosttillskott. Låter kanske fjantigt men allt är logiskt och hon förklarar gärna hur. Om du vill kontakta henne: 035-123885. enjoy Halmstad och Lycka till på SM! kram Ninna

2011-06-28 @ 07:52:59
Postat av: lovisa

va söt:D

2011-06-28 @ 08:36:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Ninna! Har ingen mailadress till dig, men absolut värt ett försök!!!

2011-06-28 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0