Lördagens pass

Hoppas att simma inne och drog till utomhusbadet och körde ett relativt lugnt och avslappnat pass i solgasset. Inget kunde få mig att tillbringa 1 1/2 timma inomhus när det faktiskt finns ett utomhusbad inom räckhåll. Så enormt härligt. Besöket resulterade i ett sässongskort och jag antar att vi kommer tillbringa en hel del tid där. Tyvärr blev det till att åka hem direkt efter passet efetrsom Moa låg hemma i hög feber, 40 grader. Synd, annars hade vi mer än gärna spenderat dagen där.

Simmade i alla fall ett väldigt långt insim sedan

20*25 medley, 12,5 max

10*100 start 1.30

100 meter arm, glida igenom och hitta draget

8*25 skovel

Passet belv ganska långt, men det var verkligen inte hårt så det kändes riktigt ok faktiskt. Bara ryggen inte blir värre nu, men den har inte blivit det av de pass jag simmat hittills så det borde ju inte bli det kan man tycka. Dock vågar jag inte riktigt ta i, men det kommer...

Åkte i alla fall hem och möttes av ett sovande hus. Hugo sov nästan i fyra timmar, Mr Right sov och Moa slumrade så det blev till att börja putsa fönstren. Phuuuu, vilken värme och ryggen mår inte bra av det, men är man envis så är man. Har liiiite svårt att bara ta det lugnt.

På kvällen kom lite grannar över och avnjöt en och annan öl på altanen i solnedgången. Riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0