BB

Big Brother... Behövs ingen kommentar. Men vilket program och dessvärre börjar man kolla är man typ fast...

Nu har min Mr Right kommit hem och gått och lagt sig... Kul... Förhoppningsvis är han piggare imorgon...

Idag har jag och mina små ögonstenar varit hos mamma och pappa och jag fick lite barnvakt så jag kunde dra och testa flytförmågan inför SM. Om en vecka är det över och jag fattar inte varför jag alltid ska simma 400 medley... Är alltid lika sjukt nervös inför det, kräkkänsla på hög nivå... Men hoppas så klart på pers. Och vinst:-) Känns ganska bra när jag simmar i alla fall. Tycker jag är betydligt snabbare än inför VM, det ska väl kanske vara orken då som inte är lika bra... Ja ja, vi får se. Nu vill jag inte köra ett testrace, det är för nära tävling.

Kanske dags att öppna böckerna och ta tag i pluggandet... Inte blivit många rader lästa den här helgen kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0