Färdig simmad

Så, nu var sista passet avverkat inför SM och kan väl inte påstå att det kändes bra. Magen alldeles tom, illamående som jag vet inte vad, träningsvärk och allmänt less... BRA UPPLADDNING... eller inte:-). Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Har inte ätit ett dugg sedan igår, två klunkar coola, men det smakade fan det med... Borde definitivt vräka i mig lite mat, men nej tack...

Så vad simmades det idag då? Jo, inget speciellt jobbigt, lite fart och lite löst, passade alltså min tomma mage perfekt... ha ha ha ha!

Får se om jag klarar av att läsa litteraturen nu utan att bokstäverna hoppar alldeles för mycket pga av spykänsla...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0