Hello!

Hello Kitty, liten och rar...
Hello Kitty, du är min vän...
Hello Kitty, jag är din vän...

Moa kollade på Hello Kitty häromdagen och gissa vad som fastnat på hjärnan...

Hur som helst så tillbringar jag dagen hemma ENSAM. Ja, just nu i alla fall. Har suttit i tre timmar med Mr Rights företag och bokfört två, nästan tre månader. Hughaaaa! Men nu är det gjort och det känns som jag börjar kunna det. Bra där! Så nästa gång klarar jag det nog själv, helt utan svärfar! Mr Right och kidsen är på en liten trevlig dagstur till Åland. Hoppas att Hugo hålls i kopple, kan väl inte direkt påstå att jag gråter av att vara hemma...

 

Annars är dagen vikt åt plugg. Kände att jag måste ta en liten paus för kaffe och bulle. Har precis gått igenom soma, neurotransmittorer som monoaminer och dess tre neurotransmittorer dopamin, serotonin och noradrenalin och vad som orsakar Parkinson, Schizofreni och anorexi bland annat. Dendriter och Axon sitter också tor jag. Synaps, aktionspotential och myelinskida... Det är grejer det.

Ett smakprov:




Allt detta till Vasaloppet och dess segrare Jörgen Brink och Jenny Hansson. Grattis!

Back to the books!


Kommentarer
Postat av: penny

Vinnare av veckans blogg är nu utsedd, kika in på bloggen för att se om det blev du som vann! :)



http://peennys.blogg.se

2011-03-07 @ 00:01:56
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Ullis

GRATTIS på din dag!!!

Hoppas du får en jätte bra födelsedag!

KRAM

2011-03-07 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0