Inte en bok ska öppnas...

Igår skrev jag ju som bekant en salstentamen i psykologi. Min första reaktion var; "Hallå, ska det inte vara svårare än så här...". Så nu börjar jag undra om jag har fattat allt fel och inte får ett enda rätt på den!? Känner mig lite orolig, men hoppas att jag har gjort rätt. det kändes liksom som att jag verkligen kunde alla frågor, men det är klart, kan ju som sagt ha tänkt helt fel... Vi får se.

Den andra tentan, hemtentan, är inskickad och jag ska verkligen inte öppna en enda bok under helgen. Gud så skönt. Bara njuta av Mr Rights närvaro...
Känns som att det var ett par veckor sedan vi bara va utan att ha en massa stress hängande över sig. Det har verkligen varit saker HELA tiden, typ möts i dörren. Så nu ska vi ha det riktigt mysigt.

Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0