Möte avklarat

Så, idag har jag haft möte. Var sjukt nervös av att behöva ha dteta möte. Vet inte varför, men bliur alltid nervös av möten som innebär förändringar. Även om jag vet att jag har rätt tilld et jag ber om och att det är min egen vilja som styr. Är alltid rädd för att trampa folk på tårna, varför inte vara mer egoistisk!? Men jag kan inte vara det.

Hur som helst så gick det bra! Lättnaden är stor eftersom jag gruvat mig ett tag för detta. TACK!!! Nu blir mina tankar stillade och jag vet hur framtiden kommer att se ut. Grymt skönt!

Mer information får ni sedan!


Kommentarer
Postat av: Tova

visst är det skönt när man har något jobbigt/pirrigt avklarat :) jag brukar också "noja mig" för allt och inget.

Hoppas du får en fortsatt bra torsdag!

2011-03-03 @ 11:15:39
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0