SM-guld, SM-guld, SM-guld

Två lopp och två guld:-). Och jag är såååå nöjd med tiderna! Dock inte 100-ingen rygg i 400 medleyn. Vet inte riktigt vad som hände, men kände att jag skulle ta det lite lugnt, men inte sååå lugnt... Hur som helst så gick bröstsimmet helt ok, och frisimmet avslutade det hela riktigt bra. Även om det inte var ett max lopp så var det pers och det var bra disponerat.

40 minuter senare var jag i vattnet igen på 800 frisim. 400-ingen satt kvar lite i benen kan jag lova. Tror att jag hade kunnat göra lite bättre tider, det kändes så efteråt, men pers och då måste man vara nöjd.

Nu ser jag verkligen fram mot 400 frisim på söndag, min absoluta favoritsträcka.

Big Brother på tv och jag ska snart krypa ner i min sköna säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0