Tankar inför SM

Om ett dygn är jag på väg. Nervös!? Nej inte så, men som vanligt så oroar jag mig för och bävar även denna gång att simma 400 meter medley... Varför ska jag alltid simma det!?


Nu verkar det vara ett stort bortfall av simmare just i denna gren, vilket gör att jag ligger tvåa i startlistan, vilket sätter lite press eftersom jag hade tänkt ta det lugnt och ta i ordentligt på 800 meter frisim som går direkt efter. Annars väntar 400 frisim på söndag, och det, det ska bli kul! Säger jag nu i alla fall. Har känts bra på träning, frågan är hur det känns på söndag efter två tunga lopp i kroppen!? Skitsamma, sjukt kul ska det bli och framför allt att få umgås med alla underbara simmarvänner! Och vad är bättre än att njuta av en träningsfri dag idag med en massa god mat!?

(Märks det att jag inte ätit på 1 1/2 dygn... bara tankar på mat... ha ha!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0