Välkommen fredag!

Ser fram mot lunch med bästaste kollegan, kul och gott. Annars tänkte jag att vi kanske tar en liten sväng till Öppna Förskolan eftersom Hugo verkar pigg och glad och inte sjuk (skönt!!!) och kanske en repa på stan. Nackdelen är ju bara att jag inte behöver någonting och det är lätt att handla... Ha ha, skämt å sido, men en promenad i det sköna vädret skulle ju inte sitta fel. Mr Right kommer hem tidigt idag så kanske kan vi ta en sväng då, allt för att skjuta upp pluggandet insåg precis att jag glömt läsa igenom den föreläsning som lagts ut på nätet, inte alls bra. Men uppgiften är klar och jag tror att jag klarade mig med enbart litteraruren. Kan ju vara värt att ögna igenom i alla fall. Hade egentligen vikt eftermiddagen åt frenetiskt pluggande, men inte när solen skiner från en blå himmel och som sagt jag är i stort sett klar med denna veckas gruppuppgift som vi för övrig i alla fall har varit 2 att diskutera igenom:-) Det tar sig...

Lite vänner på fika idag kanske och sedan träning i kväll. Om 2 sketna veckor är det SM:s första dag. Hinner formen komma tro? Det som är skönt är att det nu är toppningsperiod. Korta och fartiga pass. Man hinner prata mycket vilket är kul och ett undantag i en sport som simning... Man går ju faktiskt dit lite av den anledningen att det är sköna människor där som man trivs tillsammans med.

Näpp, nu blir det efter dagens långfrukost till att fixa iordning sig och klä på den lilla mannen som knatar omkring och stoppar allt i tvättmaskinen. Just ja, telefonen låg i toaletten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0