Vilken vecka!

Idag har verkligen hela dagen bestått av plugg och ännu mera plugg.
Kaffepaus då Hugo åt lunch, lek med honom, samt en timmes promenad innan han somnade för andra gången. Middag med min älskade familj och lite lek och stoj med barnen för att återvända till litteraturen igen. Shit, ska det vara så!? Men jag tror att ena tentan är klar nu, redo att skickas in. Vet ännu inte om jag är nöjd, men antar att det ändå inte blir så mycket bättre om jag väntar med att skicka in den. Snarare bara mer betungande eftersom jag då har den hängandes över mig.

Bara att ta tag i tentapluggandet inför fredag. Den tentan vill jag verkligen klara, måste klara den. Men det är svårt och mycket... Så ni kan ju lista ut vad min vecka består av....

Men nu ska det bli lite sömn och jag återkommer kanske i helgen eller så när mitt liv med underbara vännerna börjar igen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0