Ännu en bikini...



Jag kan inte sticka under stol med att jag har en förkärlek till bikinis sommartid... Gillar att variera mig och glider gärna runt i bikini hela dagen. Kanske för att jag älskar värmen och det alltid är så enormt skönt att sitta i solen och känna hur kroppen mår bättre och bättre!? Gillar dessutom årets badmode väldigt mycket. Helst köper jag billiga bikinis så att jag kan har riktigt riktigt många... Ha ha! Denna köpte jag för ett tag sedan, men var tvungen att byta eftersom XS för en gångsskull var för liten:-). Tyvärr är man inte sponsrad av badkläder längre utan får snällt betala dem själv... Den ovan kommer från nelly.com och kostar 319:-, färgen är cerise och grymt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0