Söndag 15/5

Mitten av maj, vädret är uselt och min kropp strejkar totalt sedan igår eftermiddag. Har så jävla ont at jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har även tillbringat två timmar utomhus i detta skitväder med barnen eftersom de ville gå ut och då måste man offra sig ibland. Det blev lek med grannbarnen vilket var mycket kul! Nu har jag lagt Hugo och Moa är med sin farfar och tittar på en hundvalp, vilket resulterar i att jag verkligen har ont nu när jag sjönk ner i soffan. Jag är verkligen inte OK för fem öre, men som ni vet, inget stoppar mig, jag stoppar den elaka sjukdomen, men just nu går det inte och jag känner att jag måste ta vara på denna lilla stund att verkligen vila, även fast jag har sjukt mycket att plugga, men det är bättre att spara de krafterna tills tentan släpps imorgon. Det blir en kopp kaffe och sedan längtar jag till träningen som kommer få min kropp att må lite bättre i alla fall!

 

Ha en underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: louise

Fy fan så söta

2011-06-01 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0