En effektiv dag

Jisses vad jag har varit effektiv idag. En stor eloge till mig själv. Jag tror att jag går på någon form av sparlåga för energin är i stort sett obefintlig. Senaste veckorna med sjuka barn och mycket i skolan och alldeles för lite sömn av både dessa skäl och värken har att sina spår. Till och med så att det är sjukt tungt att simma. En utmattande känsla som jag inte känt tidigare.

Hur som helst så har jag gptt igenom två föreläsningar med tillhörande kapitel i psykologin, avklarat den helvetiska sociologitenten som hängde som en snara runt halsen då timmarna på dygnet inte direkt är fler än 24... I alla fall skickade jag in den och har hunnit med att kommentera de andras. S K Ö N T. Så varenda liten minut, ja varenda sekund har tillbringats i litteraturens värld. Men vet ni, sjukt roligt och intressant också!!! Diskssioner som öpnnar upp för eftertänksamhet och nya infallsvinklar, OCH olika åsikter.

Imorgon blir det nya tag, då ska det produceras igen. Men tror att jag har det under kontroll och det är en befriande känsla eftersom jag tror at alla stressorer man kan utsättas för befann sig hos mig förra veckan.



Lite skryt; men fick VG på den sjukt stora och svåra psykologitentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0