Sista simpasset för denna vecka!

Och så himlans skönt! Jag känner att min kropp behöver vila från simningen i ett par dagar, snart är jag tillbaka i bassängen, men först ska jag och Mr Right ut och resa, bara vi! Mr Right fyller 30 och det ska han firas med en vuxenresa. Strosande, shoppande och vuxna människor ska vi vara som bara gör allt i vårt eget tempo! Coolt:-))) Tänk, ingen som tjatar och ingen som stjäl uppmärksamheten.

Idag var det ett lagom pass, inte så jobbigt och inte så ansträngande. Lagom trött sitter jag nu i soffan och glor på Tv. Bonde söker fru, men har inte hängt med så tiden kunde ju ha spenderats på annat... Men ibland är det bara så skönt att sitta här och småäta och njuta av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0