Sjuk

Åhhh, blir galen på dessa sjukdomar som avlöser varandra denna höst. Men faktum är att jag ligger i feber, ont i halsen och sjukdomskänsla i hela kroppen. Urk. Inte riktigt vad jag planerat kanske, fast det gör man väl aldrig...

I alla fall genomförde vi ett sexårsdisco igår. Alvedon och positiva tankar bidrog till att jag klarade av det. Men fy så dligt jag mådde sedan. barnen hade i alla fall hur kul som helst! Vilket röj. Fick passa på att rocka fett till Hits for kids. Det var faktiskt riktigt riktigt roligt. Moas kommentar om vad som var bäst med hela kalaset var " Att alla ville komma ". Tycker det var ganska gulligt sagt!
a
Tack ALLA för alla fina presenter. Så vi rensat och gjort plats för allt det nya nu. Nu har man ju en överblick om vad som finns i rummet... Och tänk, att jag var precis likadan då det gällde alla dessa block och pennor och små saker. Så... mamma jag förstår när ni tjatade om alla saker...:-)

Nu ska jag försöka plugga, en bok som jag rekommenderar alla som har barn att läsa: Pubertet - pest och pina, av Allan Guggenbuhl. Passar även när man har mindre barn och ger en stor förståelse till hur och varfö barn beter sig som de gör. LÄS DEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0