Äntligen fredag!

Godmorgon världen! Äntligen fredag! Veckan har rusat förbi, har knappt hunnit med känns det som. Helgen är fri från jobb! Hade tänkt försöka plugga på ordentligt idag innan jobb väntar för att vara LEDIG hela helgen! Det känns som en bra deal just nu. Trot att jag behöver en ledig helg, men det är svårt att vara ledig då pluggandet alltid hänger över. Snart stundar en STOR tentamen, hur fasen ska jag få in över 1000 sidor psykologi på engelska? Tror att jag koncentrerar mig på föreläsningarna och utgår från dem. Har snart kommit igenom alla kapitel i boken i alla fall. Flervalsalternativ kommer vara formen på tentan. SVårt tycker jag. Men först ska jag ta tag i en uppgift i Sociologin, har kommit en bit på vägen men ska nu försöka knyta ihop det på något sätt. Och lit einlägg om kvalitativa studier. Inte så kul, men tycker nog att det börjar bli intressant, antagligen för att jag vet och kan mer om det nu. Eller som subjekt-subjektrelationen kontra subjekt-objektrelationen... Vilket jag redan benat ut och fått ok på! Annars lär väl helgen spenderas med värk och att göra allt för att lindra den. Igår bastade vi hela familjen (lätt; fyra pers på typ 2,5 kvadrat...) mend et gjorde in kropp gott och kunde i alla fall sova liiiite bättre i natt än natten innan. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0