Lääängtar!

Gäller att vara produktiv, klarade tentan imorse, med nöd och näppe, hade exakt det antal poäng som krävdes för att bli godkänd. Skönt såklart, men samtidigt så hade jag velat ha fler poäng, hade alla rätt på förra, men men, man kunde i alla fall bara få icke godkänt och godkänt... Men ibland är mina krav på mig själv orimliga och efter att ha jobbat i lördags och inte pluggat mer än 40 minuter igår så får det väl vara ok då. Men ändå, det svider...

Hur som så fortsatte jag plugga som en raket idag och har helt plötsligt suttuit från åtta... Nu väntar jag hem Moa. Längtar riktigt efter henne. En mysig stund innan vi åker och hämtar Hugo. Det är så sällan hon får all tid, och kunna käka mellis med henne utan en ett och ett halvt åring är ganska nice. Dessutom var hon så ledsen igår och hade somnat då jag kom hem, så nu blir det kvalitetstid.


Love U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0