Go´kväll

Hoppas dagen varit bra!

Jag har haft en mysig dag med Hugo. Han är ju bara för go just nu. Jag smälter och drunknar samtidigt i hans ögon. Vi började dagen med att städa. Grundligt. Han var sååå stolt att få vifta lite med trasan. Sedan åkte vi och handlade, bland annat lite blommor och krukor, främst till Moas rum. Skönt med lite piff i ett nystädat hem. Lilltussen somnade nästan mitt i lunchen och sov till halv tre. Lagom att få en liten stund med Moa då hon kom från skolan. Tog med en kompis till henne och åkte och badade. Mys!

Kvällen har spenderats med att försöka komma på ett bra ämne till en B-uppsats. Finns ju hur mycket som helst inom sociologi att skriva om. MEN, det måste röra kurslitteraturen. Alltså begränsar det mina eventuella ideér till en uppsats. Grrrr. Kanske kan det bli något av det lilla fröet som gror långt där inne... Någon med tips? Mottages tacksamt!

Fast nu blir det sängen, är sjukt trött och ska tagga för lite styrketräning imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0