Godkänd!

Skönt! Alltid nervöst att lämna in första tentan/uppgiften eftersom man inte riktigt vet hur lärarna vill ha det och vad de är ute efter. Lämnade i alla fall in uppgiften redan igår och har redan fått tillbaka den med godkänt resultat. Så skönt. En uppgift avklarad. Tenta i en anna kurs på måndag, då kan jag koncentrera mig på det nu.

Så idag händer inte så mycket mer än att jag såklart ska plugga skiten ur mig nu på dagen, vid tre kommer min kusin och fru med barn hit, kul! Sedan avslutas fredagen med träning innan soffhäng.

Helgen blir hektisk. Ännu ett partaj inbokat imorgon, Gocart-final och kräftskiva i byn, kul. Men innan jag får skåla i lite vin så ska jag tillbringa hela dagen i Gävle med första träffen för denna termin i Psykologin. Drar tiiiidigt imorgon och kommer sitta på föreläsning och göra laboration/experiment i personlighetspsykologi. Kul. Ser faktiskt fram mot det riktigt mycket. Undrar bara hur jag ska kunna hålla reda på tre kurser samtidigt utan att blanda ihop det????

Ja ja, det blir bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0