Hmmmm

Undra hur denna dag kommer att sluta? Det jag vet är att jag redan hunnit träna, plugga en himlans massa och för om de ringer från dagis nu eller nu eller nu... Hugo var i alla fall relativt pigg och for runt som en tätting här hemma innan vi åkte, batteriet i febertermometern var slut så det var liksom inte så mycket att göra mer än att chansa på att lämna honom där... Han var varm som en kamin i natt, men ok i morse... Svårt det där.

Jaja, nu blir det råplugg och sedan paus för lunch innan jag ska se om jag kan få till det där ämnet för B-uppsats... Kommer antagligen handla om samhällets/it:s påverkan för skapandet av identiteten... Eller något sånt. Åhhhh, jag vet ju inte. Det som intresserar mig är antingen utveckling av barn/kontra samhället eller arbetsplatsorganisation. Men tyvärr behandlar inte denna delkurs de ämnena. Grrrrr. Fasen, behöver en spark i baken!

Näpp, detta duger inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0