Mysdag



Hade en riktigt mysig dag med mina älskade barn igår! Vi tog bussen (till Hugos stora förtjusning) in till huvudstaden för att tillbringa dagen på Junibacken. En helt ny uppsättning av föreställningar förgyllde dagen lite extra! Moa hade en kompis med sig och vi var inte hemma före kvart i fem. En hel dag med andra ord. Ganska skönt att inte öppna en enda skolbok, inte känna sig stressad över det och bara kunna njuta av att umgås med sina barn! Gott kaffe gjorde inte saken sämre heller.

Om det nu inte var någon stress i att behöva plugga igår, så finns den där idag... MÅSTE verkligen sätta mig med både psykologi och sociologi. Har hela dagen på mig då Hugo är på dagis till fem och Moa kommer efter Eftis vid halv fem. Perfekt. Men varför inte sätta sig då??? FFinns en massa annat att ta tag i; städning, matlagning, röja upp, tvätt... men det får faktiskt ta och vänta tills jag har situationen under kontroll.

Ner med näsan i böckerna, NUUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0